پارک صنعتی Longyan 5000 مجموعه سفارش باتری لیتیومی را تکمیل کرده و سپس سفارش بزرگتری دریافت کرده است!

March 26, 2022
آخرین مورد شرکت پارک صنعتی Longyan 5000 مجموعه سفارش باتری لیتیومی را تکمیل کرده و سپس سفارش بزرگتری دریافت کرده است!

در 25 مارس، مرکز صنعت ساخت هوشمند weiqi Power (Longyan، Fujian) اعلام کرد که سفارشات باتری لیتیومی از ابتدای سال 2022 وارد شده است. در حال حاضر، 5000 مجموعه سفارش باتری لیتیومی با موفقیت تکمیل شده است و به دنبال آن، 20000 مجموعه لیتیوم به اتمام رسیده است. سفارشات باتریدر همان زمان، مرکز صنعت ساخت هوشمند Weiqi Power فاز دوم ساخت و ساز را تسریع کرده و تولید باتری لیتیومی را گسترش می‌دهد.کارخانه فاز II شامل تولید باتری لیتیومی، تولید هوشمند، تجهیزات شمع شارژ و سایر تولید تجهیزات خودروهای الکتریکی دو چرخ است که پایه و اساس محکمی را برای این شرکت برای دستیابی به یک جهش جدید ایجاد می کند.

 

مرکز صنعت ساخت هوشمند (لونگیان، فوجیان) در سال 2021، تولید باتری لیتیومی هوشمند در مرکز صنعت تولید هوشمند به 1.2 گیگاوات ساعت رسید.طبق برنامه پیش بینی می شود تا پایان سال 2022، کارخانه بتواند به ظرفیت دوبرابر دست یابد و خروجی آن پنج برابر بیشتر از سال گذشته باشد.پس از افزایش اثر مقیاس، هزینه را می توان بیشتر بهینه کرد و افزایش حجم و سود باعث رشد عملکرد اولیه قوی خواهد شد.

 

 

آخرین مورد شرکت پارک صنعتی Longyan 5000 مجموعه سفارش باتری لیتیومی را تکمیل کرده و سپس سفارش بزرگتری دریافت کرده است!  0